📣Zapisz się na Bezpłatny Webinar „5 skutecznych trików ekonomii behawioralnej w sprzedaży”, który odbędzie się już 22 listopada o godzinie 12:00!
„Wiele ludzi wzbogaciło się sprzedając magiczne mikstury i udziały w piramidzie finansowej, ale niewielu wzbogaciło się mówiąc ludziom, jak nie dać sobie wcisnąć takich rzeczy.”
Richard H. Thaler, Zachowania niepoprawne. Tworzenie ekonomii behawioralnej.
❓Sprzedajesz świetny produkt a klienci – nie wiedzieć czemu – i tak częściej wybierają Twojego gorszego konkurenta?
❓Najczęściej kupują opcję najtańszą, a nie tę, na której masz największą marżę?
❓ Zawsze chętnie zostawią negatywną opinię w Internecie przy najdrobniejszym niedociągnięciu, ale rzadko kiedy są skłonni napisać pozytywną recenzję, gdy stanąłeś dla nich na głowie?
Na wszystkie te problemy – i niezliczone mnóstwo innych – zaradzi ekonomia behawioralna. Gałąź ekonomii, która w ostatnich piętnastu latach robi oszałamiającą karierę nie tylko w środowiskach uniwersyteckich, ale przede wszystkim wśród praktyków sprzedaży, marketingu czy usług publicznych.
👉Ekonomia behawioralna – co to takiego?
Całe pokolenia ekonomistów klasycznych zgodnie twierdziły, że w jednakowym stopniu cieszysz się, gdy znajdziesz na ulicy 100 zł, co martwisz, gdy 100 zł zgubisz. Tymczasem dla przeciętnego, statystycznego człowieka oczywiste jest, że o wiele bardziej zmartwi go zgubienie 100 zł niż ucieszy znalezienie banknotu stuzłotowego.
👉Dlaczego tak się dzieje?
Część ekonomistów, zwanych „ekonomistami behawioralnymi” wytłumaczy Ci nawet, dlaczego tak się dzieje. Ekonomia behawioralna wyjaśnia pozornie nieracjonalne komponenty osądów i decyzji ekonomicznych. Zamiast opisywać nierealistyczny model homo oeconomicus, bierze na warsztat żywych ludzi, takich Ty czy my. I dochodzi do przełomowych wniosków, z których sporą część można z powodzeniem wykorzystać w świecie sprzedaży. A dzieje się tak, ponieważ to żywi ludzie a nie mityczny homo oeconomicus kupuje Twoje produkty czy usługi 😉
Na bezpłatny webinar zapraszamy Cię szczególnie gorąco, jeżeli:
✅Pracujesz w dziale sprzedaży lub marketingu i szukasz inspirujących pomysłów na zwiększenie sprzedaży i rentowności.
✅Jesteś przedsiębiorcą sprzedającym swoje produkty lub usługi online offline i zależy ci na tym, by zyskać większy pływ na decyzje zakupowe klientów.
✅Chcesz wzmocnić swoje umiejętności perswazyjne w komunikacji, w szczególności w sprzedaży i marketingu.
✅Nie masz czasu czytać kilkusetstronicowych książek, a zainteresował Cię temat i chcesz w 60 minut zdobyć pigułę wiedzy na temat praktycznych zastosowań ekonomii behawioralnej.
Poznaj i wykorzystaj 5 trików ekonomii behawioralnej. Obserwuj, jak dzięki nim klienci częściej kupują to, co Ty chcesz im zaproponować!
Dlaczego warto wziąć udział w naszym webinarze?
💰Poznasz błyskotliwe koncepcje ekonomii behawioralnej, takie jak luka informacyjna, domyślna opcja czy kotwiczenie.
💰 Nauczysz się, jak kierować uwagą kupującego, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż.
💰 Dowiesz się, jak prezentować cenę i układać listy asortymentowe zgodnie z zasadami maksymalizowania profitu.
💰 Nauczysz się technik sprzedaży nieznanych szerszej publiczności, a stosowanych przez najlepsze firmy i najskuteczniejszych handlowców.
💰 Zwiększysz rentowność częściej sprzedając to, na czym Tobie najbardziej zależy.
Webinar poprowadzi Trener Human Skills- Wojciech Woźniak:
🏆 Trener zaawansowanych technik sprzedaży, negocjacji i komunikacji interpersonalnej.
🏆 Konsultant w zakresie strategii sprzedaży i marketingu oraz strategii cyfrowej organizacji.
🏆 Praktyk biznesu z doświadczeniem w pięciu branżach.
🏆 Aktywny przedsiębiorca branży nowoczesnych technologii.
🏆 Pasjonat psychologii społecznej, ekonomii behawioralnej, kognitywistyki i … dalekich podróży.
Rejestracja na dole strony >>
link
Zapraszamy serdecznie do rejestracji! 🙂
Do zobaczenia 22 listopada o godz. 12:00.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
wykład