Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

123. Czwartek Social Media w Warszawie

123. Czwartek Social Media w Warszawie
📅 Data: czwartek, 18 stycznia 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Stefana Okrzei 26 (pokaż na mapie)

💲 Wstęp wolny, udział wiąże się z kosztem zamówienia jedzenia/picia

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


⚡️ Zapraszamy na pierwszy #czwrtk w 2024 roku!

Kto wystąpi?

🎙️Filip Siejewicz
💬Temat: Jak zrozumieć i współpracować z moim pokoleniem? (gen Z)

Bio Filipa: Rok pracy w agencji marketingowej pokazał mi w jakim kierunku powinienem się rozwijać i to dlatego chcę dzielić się doświadczeniem z innymi. Moim największym atutem jest to, że jestem młody 😉 a koledzy z pracy przychodzą do mnie, gdy nie rozumieją danego trendu. Sam zaś tworzę treści, które chciałbym oglądać i staram się buntować jeśli nie widzę potencjału w kreacji.

🎙️Monika Pazik, Strategy Partner w TRUE Brands Studio
💬Temat: Branding w digitalu. Pomaga czy szkodzi?
Technologia zmieniła nasz świat - to wiemy wszyscy, ale czy marki za tą zmianą nadążają? Przyjrzymy się, co z tego wynika dla marek i skuteczności podejmowanych przez nich działań brandingowych.
- Jak marki radzą sobie ze stale rosnącą ilością touchpointów w digitalu i czy potrafią z nich korzystać przy promocji marki.
- Dobre i złe praktyki oraz przegląd trendów w stosowaniu systemów identyfikacji w digitalu.
- Checklista do wstępnej oceny działań brandingowych Twojej marki w digitalu. Zobacz, gdzie jesteś ze swoją marką i jakich optymalizacji możesz oczekiwać po swoim zespole.

Bio Moniki: Od 20 lat zajmuję się strategicznymi aspektami marki. Określenie i nazwanie fundamentalnych elementów projektu jest dla mnie podstawą do wszystkich kolejnych kroków. Strategia jest swoistym filtrem, który pozwala na odsianie tego, co tylko przynależy do danej organizacji, a co już jest poza jej światem. Nie jest to dla mnie wymyślanie historii, lecz pogłębione zrozumienie motywacji założycieli firmy i ich założeń. Pracowałam również po stronie klienta. Doświadczenie w firmie technologicznej, w której pracuje się procesami projektowymi, z mindsetem na digital jest dla mnie fundamentem do współtworzenia studia TRUE. Współpracowałam między innym z White Cat Studio, bna, czy Czteryczware Brand Design dla takich klientów jak Alior Bank, mbank, PKO Bank Polski, Enginiety, HB Reavis, Grupa Polskapress, Expander, Jeronimo Martins, Tatuum.

🎙️Albert Stęclik, Planning Director & Founder w Kierunek Kreatywny
💬Temat: Największy sukces planowania strategicznego.
Czyli o tym jak proces wymyślony w agencjach reklamowych przeszedł na stronę klienta i jak agencje i klienci powinni się do tego dostosować.

Bio Alberta: Albert Stęclik – człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej założyciel agencji Dziadek do orzechów, planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat wielu branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. W tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, MIXX Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

🎙️Kat Sobko, Head of Marketing w firmie EVA Dywaniki
💬Temat: 7/10 marketerów nie wie jak influencer marketing sprzedaje.

Bio Kat: Z pasją skoncentrowaną na e-commerce, Kat Sobko wykazuje imponujące doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Jej kariera jest definicją dynamicznego rozwoju, gdzie każde doświadczenie przekłada się na lepsze wyniki w przyszłości. Kat jest znana ze swojego systematycznego podejścia i skupienia na celu, co umożliwia jej efektywne skalowanie przychodów i podnoszenie efektywności działań marketingowych w każdym ich aspekcie.
Jako marketerka, Kat koncentruje się na twardych metrykach, precyzyjnie kalkulując efektywność działań. Jej podejście do marketingu jest ukształtowane przez bogate doświadczenie w e-commerce, co czyni ją ekspertem w przemyślanym i skutecznym wykorzystaniu strategii marketingowych.
Jako liderka, Kat jest głęboko empatyczna i wierzy, że rozwój firmy jest nierozerwalnie związany z rozwojem ludzi. Dlatego też stałe pogłębianie wiedzy, zarówno jej własnej, jak i każdego członka jej zespołu, jest dla niej priorytetem. Jej growth mindset i zdolność do wyciągania wniosków z każdej sytuacji sprawiają, że jest nie tylko skuteczną marketerką, ale także inspirującym liderem.

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (5 punktów). DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowego dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
--------------

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media oraz reklamowych, freelancerzy, specjaliści od PR, marketingowcy, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.

Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach: spotkanie warsztaty wykład inne
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧