Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

126. Czwartek Social Media w Warszawie | HR & EB Special

126. Czwartek Social Media w Warszawie | HR & EB Special
📅 Data: czwartek, 18 kwietnia 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na czwarte spotkanie w Warszawie w 2024 roku! Tym razem w całości będzie poświęcone HR oraz Employer Brandingowi, oczywiście z perspektywy nowych mediów.

⚡ Kto wystąpi?⚡

🔵 Magdalena Brzus, Marta Pielechata z KR GROUP LTD.

Bio Magdaleny: Ekspertka zajmująca się prowadzeniem i wspieraniem działów HR i EB, zarówno od strony audytu procesów, tworzenia polityk czy operacjonalizacji strategii, ale także rozwoju pracowników, szkoleń i szeroko pojętego tworzenia optymalnego miejsca pracy. Entuzjastka metodyki Agile - wierzy, że HRy mogą pracować zwinnie, a procesy HR można mapować i optymalizować z wykorzystaniem narzędzi biznesowych.

Bio Marty: Zwolenniczka konstruktywnego dialogu, jasnych zasad, precyzyjnych procesów i dynamicznego rozwoju biznesu, przy silnym wsparciu HR. Od 10 lat związana z HR, change management i komunikacją wewnętrzną. Mocno podkreśla potrzebę tworzenia silnych i dynamicznych zespołów HR. Buduje oraz wspiera takie zespoły i procesy, które realnie wpływają na rozwój organizacji i realizację założeń biznesowych.

🔵 Mateusz Jabłonowski, Employer Branding & Communication Consultant
Temat: Influencerzy w działaniach employer brandingowych.

Czy współpraca z influencerami jest zarezerwowana tylko dla działań marketingowych? Jak efektywnie angażować twórców w promocję naszej marki pracodawcy? Czy powinni być to celebryci, o szerokich zasięgach, czy może inna grupa? Let’s talk!

Bio Mateusza: Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji wewnętrznej. Autor książki "Employer Branding. Praktyczny podręcznik". Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT. W ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro, PKO Bank Polski czy Miinto/Showroom. Ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

🔵 Maja Gojtowska, Konsultantka HR, gojtkowska.com
Temat: Profile pracodawców na Linkedin - przegląd dobrych praktyk.

🔵 Maciej Czerwonka, Business Development Lead inhire.io
Temat: Kandydaci w social media - co działa, a czego nie robić?
Jeden post potrafi dzisiaj zmienić wiele. Co zatem kandydaci powinni robić, aby działać na swoją korzyść, a jakich działań unikać?

Bio Macieja: Ponad 10 lat doświadczenia w rekrutacji i sprzedaży usług z obszaru HR. W inhire.io pomaga pracodawcom docierać do najlepszych kandydatów.

🔵 Adrian Martinez, HR Embassy / Twórca społeczności I love HR
Temat: Ciemna strona EVP.

Podczas swojej prelekcji poruszę temat tworzenia EVP. Czy ma ono szansę być naprawdę unikalne? Pokaże kilka rzadko poruszanych metod konstruowania EVP, opierając się na przykładach EVP marek z różnych sektorów.

Bio Adriana: Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu strategii employer branding oraz komunikacji marki pracodawcy online. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji.
Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Pizza Hut, Coca-Cola HBC, ENEA, Cushman & Wakefield, Starbucks, eSky.pl czy Biuro Karier SWPS.

Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych.Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel jednej z najaktywniejszych grup HR na Facebooku - I love HR. Prywatnie pasjonat fotografii portretowej (adrianmartinez.pl) i zakochany ojciec 5 letniego Xawerego.

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.
-----

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: spotkanie warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę