Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Bezpłatny webinar "Obniż wysiłek Klienta, a zbudujesz jego lojalność"

Bezpłatny webinar "Obniż wysiłek Klienta, a zbudujesz jego lojalność"
📅 Data: środa, 11 września 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 10:30

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapisz się na bezpłatny webinar „Obniż wysiłek Klienta, a zbudujesz jego lojalność”, który realizujemy już 11 września o godzinie 10.30. Poznaj CES i osiągaj większe wyniki dzięki zadowoleniu Klienta. 🚀Organizator- firma szkoleniowo- doradcza Human Skills.

Webinarium ” Obniż wysiłek Klienta, a zbudujesz jego lojalność” to pigułka kluczowej wiedzy z zakresu świadomego kształtowania doświadczenia Klienta oraz budowania jego lojalności z wykorzystaniem Customer Effort Score.

🔎Czym zatem jest CES?
Customer Effort Score (CES) to narzędzie mierzące poziom wysiłku, jaki klient musiał włożyć w interakcję z firmą, aby osiągnąć swój cel.
Jest to kluczowy wskaźnik satysfakcji klienta, który pomaga firmom zrozumieć, jak łatwo klienci mogą korzystać z ich produktów, usług czy wsparcia. Koncepcja CES opiera się na założeniu, że zmniejszenie wysiłku klientów może prowadzić do wyższego poziomu zadowolenia i lojalności.

CES pozwala ocenić, czy tak często deklarowana przez firmy „Klientocentryczność” faktycznie ma miejsce czy jest głównie hasłem marketingowym.

Badania potwierdzają, że dla współczesnych klientów obsługa na najwyższym poziomie oznacza sprawną, szybką i bezproblemową obsługę, wymagającą minimum formalności. To właśnie te czynniki w pierwszej kolejności decydują o ich zadowoleniu i dalszych decyzjach zakupowych. Klienci wolą krócej czekać na obsługę, niż mieć możliwość wyboru pięciu rodzajów kawy, podczas przedłużającego się czasu realizacji usługi.

Podczas webinaru o budowaniu lojalności klienta poprzez wykorzystanie CES odpowiemy na pytania:
❓Co naprawdę wpływa na doświadczenia Klienta?
❓Jak na przestrzeni czasów zmieniają się oczekiwania Klientów?
❓Czym jest i jaki wpływ na Klienta ma czynnik zachwytu?
❓Czym jest satysfakcja, a czym jest lojalność?
❓Doskonały pierwszy kontakt, czyli jaki?
❓Jak uniknąć „oślepienia” zachwytem?
❓Jakie rodzaje wysiłku ponosi Klient i jak możesz je minimalizować w swojej pracy/ firmie?

Dla kogo ten webinar będzie idealny?
✅Dla Kadry Zarządzającej: aby zrozumieć wpływ doświadczenia Klienta na wskaźniki biznesowe takie jak lojalność Klienta, rentowność firmy i podejmować trafne decyzje strategiczne.
✅Dla Ekspertów obsługi Klienta: odpowiedzialnych za budowanie satysfakcji i lojalności Klienta, którzy chcą poznać praktyczne sposoby na poprawę swoich wyników w pracy z Klientami.
✅Dla Właścicieli firm: którzy chcą dowiedzieć się, jakie znaczenie ma doświadczenie Klienta dla sukcesu sprzedażowego firmy.
✅Dla Ekspertów marketingu: którzy chcą poznać potrzeby Klientów i realizować atrakcyjne, skuteczne działania marketingowe.
✅Dla Ekspertów ds. produktu: aby zrozumieć, jak łatwe w użyciu produkty i usługi spełniają oczekiwania Klientów i wpływają na wizerunek firmy.

Webinar poprowadzi Agata Pawłowska:
🔹Certyfikowana Trenerka Biznesu;
🔹Coach ICC, ICF;
🔹Międzynarodowa Konsultantka testu PCT;
🔹Ambasadorka Inteligencji Emocjonalnej;
🔹Apple Certified Sales Trainer.

Jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Realizowała staż naukowy z zakresu badania kultury organizacyjnej.

Przez kilka lat odpowiedzialna była za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson& Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera. Doświadczenia z wyzwań zawodowych na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi zespołami.

Prowadzi rodzinną firmę zatrudniającą około 30 osób, która jest liderem w swojej branży. W firmie kieruje działami sprzedaży i obsługi Klienta, działem HR oraz jakości. Aktualnie rozwija swój start-up, pracujący nad zdigitalizowanymi narzędziami do rozwoju pracowników, w którym zarządza 8-osobowym zespołem.

👉Zarejestruj się bezpłatnie na bardzo praktyczny, pełen wiedzy w pigułce webinar, który zrealizujemy już 11 września o godz. 10.30. Webinar potrwa 60 minut. Otrzymasz imienny certyfikat.
ZAPISY >> link

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
🤍 Adoptuj flaminga! ❤️