Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Konferencja Re:Media 2015 - transformacja prasy: nowe produkty, nowe strategie
Re:Media 2015 - transformacja prasy: nowe produkty, nowe strategie to czwarta edycja konferencji organizowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Wydarzenie skierowane jest do wydawców, dziennikarzy, marketerów i przedstawicieli domów mediowych, a także do wszystkich zainteresowanych zmianami oraz rozwojem rynku wydawniczego.
W tej części skupimy się na nowych produktach (Grupa NaTemat: ASZDziennik, Mamadu, InnPoland), aplikacjach (Clou) i serwisach internetowych (Fakt24.pl), strategiach wydawców (Gremi Media) oraz źródłach przychodu (Netsprint). W trakcie wydarzenia poruszone zostaną również gorące tematy spod znaku Google: Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative a także nowe pomysły na YouTube.
Konferencja odbędzie się 8 grudnia (wtorek), w godzinach 14.00-18.00, w Centrum Prasowym Foksal przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Uczestnictwo jest bezpłatne, aby wziąć udział w wydarzeniu należy ZAREJESTROWAĆ się za pomocą formularza na stronie wydarzenia - link poniżej (limit słuchaczy wynosi 150 osób, obowiązuje kolejność zgłoszeń).
Program czwartej edycji konferencji Re:media:
14.00-14.10: Networking, kawa
14.10-14.15: Rozpoczęcie, przywitanie gości, przedstawienie planu konferencji (Iwona Szczęsna, Marek Miller)
BLOK I: TRANSFORMACJE
14.15-14.40: Cyfrowa transformacja Rzeczpospolitej - Marcin Kowalczyk (Head of Digital, Gremi Business Communication)
14.40-14.45: Q&A (dyskusja)
14.45-15.10: Fakt24.pl - cyfrowa transformacja największego dziennika w Polsce - Marek Kopeć (product manager, Fakt24.pl)
15.10-15.15: Q&A (dyskusja)
15.15-15.40: Przychody #NapedzaneDanymi. Jak wydawcy budują przewagę dzięki audience targetingowi, reklamie mobilnej i natywnej - Artur Banach (CEO, Netsprint) i Przemysław Jurgiel-Żyła (Publisher Network & Adserver Director, Netsprint)
15.40-15.45: Q&A (dyskusja)
15.45-16.00: Przerwa kawowa, networking
BLOK II: PRODUKTY I STRATEGIE
16.00-16.25: Co nowego w Google? Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative i nowy pomysł na YouTube - Eero Korhonen (Google, Head of Strategic Partnerships - News & Publishers, Central & Eastern Europe, Ireland and Nordics)
16.25-16.30: Q&A (dyskusja)
16.30-16.55: Grupa NaTemat.pl - wydawnictwo z najwyższym poziomem "cool factor" - Tomasz Machała (Dyrektor Zarządzający, Redaktor Naczelny NaTemat.pl)
16.55-17.00: Q&A (dyskusja)
17.00-17.25: Clou, czyli o czytaniu na urządzeniach mobilnych - Katarzyna Jaklewicz (dyrektor rozwoju cyfrowego, Gazeta Wyborcza) i Jakub Szestowicki (zastępca dyrektora rozwoju cyfrowego, Gazeta Wyborcza)