Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Czwartek Kreatywności - 139

Czwartek Kreatywności - 139
📅 Data: czwartek, 7 sierpnia 2025

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, 🌊 nad Wisłą, River Cafe (pokaż na mapie)

💲 Wstęp wolny, udział wiąże się z kosztem zamówienia jedzenia/picia

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


⚡Czwartkowicze!⚡
Zapraszamy na specjalne wydarzenie poświęcone kreatywności w środku wakacji, nad Wisłą! Dużo ciekawych opowieści, ale też sporo networkingu!

Agenda:

🎤 1. Marco Kubiś - youtuber i specjalista od internetowego wideo.
Temat: Długi content wygrywa: Dlaczego 20+ minut to nowy złoty standard na YouTube!
Rolki, shortsy i tiktoki to nie jedyny sposób na internetowe wideo! Kiedy wszyscy zajmują się krótką formą, na YouTube odbywa się prawdziwa rewolucja. Poziome filmy nie tylko radzą sobie lepiej niż kiedykolwiek, ale też stają się coraz dłuższe! Jak godzinne filmy podbijają YouTube? Co jest odpowiedzialne za ten trend? Kiedy warto tworzyć długie filmy i jak robić to skutecznie?
Marco Kubiś - youtuber i specjalista od internetowego wideo. Od 2012 tworzy na YouTube, a jego kanał ze strasznymi historiami zgromadził ponad 390 tys. subskrypcji. Od 2017 pomaga twórcom oraz firmom budować skuteczne kanały na YouTube, a kilkadziesiąt projektów pod jego skrzydłami przekroczyło liczbę 100 tys. subskrypcji. Miłośnik kawy i horrorów.

🎤 2. Adam Kieres i Bartosz Urbanke z KABU
Temat: Jak tworzymy spójne marki w KABU®?
Opowiemy o naszym podejściu do tworzenia strategicznych rozwiązań, które inspirują do działania - dlaczego trafna wizja marki często znaczy więcej niż strategia, logo albo kolorowe opakowanie.
Adam
Ciekawy tego co za horyzontem. Twórca marek z 13-letnim doświadczeniem w tworzeniu spójnej komunikacji na każdym etapie obecności rynkowej. Projektant. Creative Director, Founder KABU® Studio - strategiczno-kreatywnej agencji brandingowej.
Bartek
Konsultant ds. marki z ponad 15-letnim doświadczeniem w strategii rynkowej, budowaniu marek, innowacjach oraz zarządzaniu zmianą. Strategy Director, Founder KABU® Studio - strategiczno-kreatywnej agencji brandingowej.

🎤 3. Bartosz Walat, Creative Director Tears of Joy
Temat: „Żyję lokalnie, trendy globalnie. Pocztówka z SXSW w Londynie”
Bio Bartka: Bartosz Walat - dyrektor kreatywny z 17-letnim doświadczeniem w marketingu, mediach i sztuce. W agencji Tears of Joy odpowiada za zespół projektantów graficznych i twórców
koncepcji kreatywnych, prowadząc kampanie m.in. dla marek Pizza Hut, Dan Cake, Millenium czy Semilac. Wcześniej związany z agencjami os3 oraz VMLY&R, gdzie współtworzył projekty dla takich klientów jak Lay’s czy adidas. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w dziale kreatywnym Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz w redakcjach Eurozetu, Radia Park i Telewizji Polskiej. Prelegent konferencji branżowych, aktywnie dzielący się wiedzą z zakresu komunikacji i kreacji.

🎤 4. Grzegorz Borowiecki, CEO Wunderteam
Temat: UX & kreatywność sp. z o.o.
Opis tematu: O pomyśle, który zmienił wszystko. O kreatywności, która nie jest talentem, lecz procesem.
Bio:
Nadsztygar marketingu w Wunderteam. Reklamiarz od ponad 20 lat. Ewangelista AI. 😉

🎤 5. Pokaz case studies z Cannes Lions 2025 - najciekawsze casy z konkursu, ale nie Grand Prix czy złota, ale perełki z brązów czy shortlist. Coś, czego nie widzieliście, a warto!
Selekcji dokonał i o casach opowie Michał Sławiński, Strategy & SoMe Director w Artegence. Prawie 20 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej, pracował w takich agencjach jak K2, BBDO, McCANN, na koncie ma kilkadziesiąt nagród w różnych konkursach, w tym 7x Cannes Lions na koncie.

Czwartek Kreatywności to również networking branży kreatywnej, ludzie z agencji różnej maści, domów produkcyjnych, influencerzy i twórcy - wszyscy są mile widziani!
Wejście za FREE, zapisy poprzez zapisanie się do wydarzenia tu na Facebooku lub na LinkedIn.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży komunikacji, reklamy i social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy różnych agencji, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę