Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

GDF 3 - vol. 3 - K. Krok + M. Hrydziuszko & A. Perdjon

GDF 3 - vol. 3 - K. Krok + M. Hrydziuszko & A. Perdjon
📅 Data: środa, 23 listopada 2016

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


CZYM JEST GDF?
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego trzeciej edycji. Wstęp wolny!

TRZECIE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?
Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa 23 listopada
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30

Co nas czeka?

O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.

Karol Krok — "Karol - Człowiek który został Game Designerem, Game Designer który został Człowiekiem"
Niedawno w Pradze zadano mi pytanie - jak to się stało, że gość który przez większość czasu robił on-rails shootery z metacritikiem poniżej 40, po 3 latach nagle pracuje w jednym z najbardziej rzeźniczych studio w kraju, a po 5 latach wydał exclusive'a dla Sony, który jak się okazało jest jednym z najwyżej ocenianych tytułów na PSVR?
Przyjdź, a się dowiesz! Będę opowiadał o swojej historii od rekrutacji do branży po dzień dzisiejszy, przez samorozwój, crunch, internetową nienawiść i wstawanie z kolan. Postaram się powiedzieć też o moim podejściu do gamedesignu i lekcjach wyciągniętych z produkcji BOUND na HMD Sony. Na koniec, jeśli wystarczy nam czasu, to pokrytykuję "klasyczne" myślenie o grach i gamedesignie i pogdybam o przyszłości tej specjalizacji, a także o tym jak się na tę przyszłość według mnie należy przygotować.

O prowadzącym:
Karol Krok — 26 latek z 5-letnim doświadczeniem jako projektant gier. Krakus, Ex-Lead Gameplay Designer w Teyonie, od 2 lat projektujący w łódzkim studio Plastic, gdzie miał okazję współpracować z Sony Santa Monica nad BOUND — polskim exclusivem na konsolę PlayStation 4 i pierwszą polską grą na PSVR. Wykształcony na własnych błędach, acz z olbrzymią pasją do czytania najróżniejszych podręczników i antologii, fan zadymionych kawiarni i pubów, a także miejsc, w których można toczyć dyskusje do białego rana.

Michał Hrydziuszko i Adrian Perdjon - "Motion Capture - ruch i emocje zaklęte w liczbach"
Studio Mocap.pl zaprezentuje przekrój technik Motion Capture, oraz technologie przechwytywania ruchu wykorzystywane w wysokobudżetowych projektach. Prelegenci opowiedzą także o narzędziach pozwalających samodzielnie uzyskać zbliżony efekt z wykorzystaniem ogólnodostepnego sprzętu i oprogramowania. Prezentacja dedykowana pasjonatom gier i animacji 3D.

O prowadzących:
Michał Hrydziuszko — animator 3D z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży gier komputerowych i filmie animowanym. Specjalista w zakresie integracji animacji, także z motion capture, z silnikami gier komputerowych i softwarem 3D. Przed dołączeniem do Flying Wild Hog pracował w CDP Red i People Can Fly. Współzałożyciel mocap.pl.
Wybrane projekty, które współtworzył: Gears of War (People Can Fly), Kinematograf (Platige Image), Wiedźmin 2: Zabójcy Królów (CD Projekt Red), Hard Reset (Flying Wild Hog), Shadow Warrior (Flying Wild Hog), Shadow Warrior 2 (Flying Wild Hog).
Adrian Perdjon — aktor. Absolwent PWST Kraków. Specjalizacja: kreacja zróżnicowanych charakterologicznie i motorycznie bohaterów gier i filmów. Doświadczony aktor dubbingowy. Właściciel studia nagrań lektorskich. Współzałożyciel mocap.pl — pierwszego na rynku studia, oferującego usługi z zakresu motion capture dla małych, niezależnych studiów developerskich.
Wybrane projekty, które współtworzył: Motion Capture dla CD Projekt RED (Wiedźmin 3: Dziki Gon, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, Wiedźmin), Flying Wild Hog (Shadow Warrior) i The Astronauts (Vanishing of Ethan Carter). Polish VoiceOver dla Start International (Battlefield 4, Grid 4, Enemy Front, Company of Heroes, Halo 5, Dying Light).

Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: spotkanie warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę