Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Teen marketing. Jak komunikować się z pokoleniem digital natives?

Teen marketing. Jak komunikować się z pokoleniem digital natives?

reklama
📅 Data: wtorek, 23 maja 2017

⏰ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Klubokawiarnia Resort, ul. Bielańska 1 (pokaż na mapie)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
PRywatki – comiesięczny wykładowo-warsztatowy cykl otwartych spotkań dotyczących różnych dziedzin komunikacji — PR, marketing, reklama, zaprasza na kolejne wydarzenie, podczas którego będą poruszające zagadnienia dotyczące komunikacji z pokoleniem Z.

Pokolenie Z to generacja, o której mówi się, że nie wypuszcza smartfona z ręki. Co wpływa na decyzje zakupowe digital natives? Z jakimi zmianami w modelu komunikacji się to wiąże?

Odpowiedzi na te i inne pytania z zakresu wpływu nowych mediów na współczesną komunikację będzie można szukać podczas najbliższych PRywatek, we wtorek, 23 maja o godzinie 19:00 w klubokawiarni Resort. Wstęp na wydarzenie jest jak zawsze wolny :)

W świat Teen Marketingu będą wprowadzać Bartłomiej Sibiga oraz Mateusz Krogulec z DDOB.

Bartłomiej Sibiga - założyciel influencerskiego hubu Daily Dose Of Beauty.

Mateusz Krogulec - dyrektor zarządzający Szeri, pierwszej i największej agencji influencer marketingu w Polsce oraz platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. W branży interaktywnej od 2008 roku.

DDOB to pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform, zrzeszających influencerów z pokolenia millenials oraz pokolenia Z.

Zapraszamy! :)

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę