Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Prowadzenie sklepu internetowego – aspekty prawne

Prowadzenie sklepu internetowego – aspekty prawne
📅 Data: czwartek, 16 listopada 2017

⌚ Godzina rozpoczęcia: 10:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Podwale 17 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


KPRF Law Office zaprasza na wykład poświęcony prawnym aspektom prowadzenia biznesu w postaci sklepu internetowego. Podczas spotkania poruszone zostaną najważniejsze kwestie związane z problematyką prawa e-commerce a także zasygnalizowane kwestie dotyczące RODO, czyli Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. 

Rejestracja: link
 
 Program: Prowadzenie sklepu internetowego – aspekty prawne:

1. Informacje wprowadzające
- Informacje ogólne o działalności gospodarczej (ustawa o swobodzie działalności gospodarczej)
- Podstawowe źródła prawa kluczowe dla branży e-commerce (k.c., s.d.g., ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawa o prawach konsumenta, ustawa o ochronie danych osobowych)

2. Działalność gospodarcza sprzedawcy internetowego
- Prowadzenie działalności gospodarczej (podstawowe zagadnienia)
- Obowiązki fiskalne oraz podatkowe
- Automatyzacja podstawowych zadań (wykorzystanie nowoczesnych technologii do usprawnienia sprzedaży)

3. Prawna regulacja sprzedaży
- Istota umowy sprzedaży
- Odrębności sprzedaży internetowej
- Ochrona konsumenta z punktu widzenia przedsiębiorcy
Zasady oraz dokumenty, które musi wdrożyć sprzedawca internetowy: Regulamin (Pojęcie klauzul abuzywnych), Polityka prywatności

4. Ochrona danych osobowych
- Obowiązki z ustawy o ochronie danych osobowych
- Co się zmieni od maja 2018 – wprowadzenie do RODO

5. Płatności elektroniczne
- Regulacje krajowe dot. e-płatności
- Podstawowe ryzyka oraz główne korzyści związane z e-płatnościami

6. Dostawa towaru/usługi do klienta
- Regulacje dot. dostarczenia towaru do klienta
- Odpowiedzialność za dostawę wadliwego towaru
- Podział kosztów dostawy towarów pomiędzy sprzedawcę a klienta

7. Sankcje za niedopełnienie obowiązków sprzedawcy internetowego
- Sankcje cywilnoprawne
- Sankcje administracyjnoprawne
- Sankcje karne

8. Zakończenie
- e-marketing zgodny z prawem.
- e-commerce 2.0 – jak skalować biznes sklepu internetowego?

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
🤍 Adoptuj flaminga! ❤️