Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

97. Czwartek Social Media w Warszawie

97. Czwartek Social Media w Warszawie
📅 Data: czwartek, 27 czerwca 2019

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na szósty czwartek w tym roku w Warszawie! ⚡

Kto wystąpi?

1. Nina Kozłowska i Berenika Teter z Brainy Bees

TEMAT: Chodźże na Quorę
- jak (i czy warto) działać w niszowych mediach społecznościowych.

Berenika Teter - Content Marketing Specialist w Brainy Bees. Użyteczne treści tworzy, edytuje i promuje na poczekaniu, i tak od kilku lat. Najchętniej w branży IT, którą jest zafascynowana. Uwielbia przygotowywać angażujące plany contentowe, przemawiać publicznie i pracować w pociągach. W wolnych chwilach pisze dla mediów branżowych (NowyMarketing, Marketing przy Kawie), tańczy i przytupuje, a czasem nawet się wspina, choć ma dwie lewe ręce.

Nina Kozłowska - Content Marketing Specialist w Brainy Bees. Odpowiada za tworzenie oraz dystrybucję contentu dla polskich i zagranicznych firm. Doświadczenie zdobywała w krakowskich agencjach interaktywnych działając głównie w mediach społecznościowych oraz przy promocji międzynarodowej konferencji. Lubi dzielić się praktyczną wiedzą na żywo, jak i online. Z pasji tancerka tańca współczesnego i snowboardzistka.

…Obie wierzą, że content marketing to dużo więcej niż 5k zzs.


2. Leszek Bogdanowicz – co-founder i CEO w Liveact.me

Temat: „Enjoy your LIVE. Content is King. Ale bez dobrego opakowania (formy) może się nie sprzedać.”

Live osiąga duże zasięgi organiczne i zaangażowanie. Audycja live to zarówno treść i forma. Najlepsza treść może zostać zignorowana, jeśli nie będzie odpowiednio opakowana. Forma audycji Live jest więc bardzo ważna. Na podstawie doświadczeń w projektach telewizyjno-internetowych przedstawię wskazówki jak robić atrakcyjne live’y, tak aby zarówno widz jak i twórca czerpał z nich przyjemność. Albo żeby przynajmniej zainteresować widza i utrzymać jego uwagę i zachęcić do zaangażowania.

Bio Leszka: od ponad 20 lat zajmuje się uruchamianiem i rozwijaniem projektów Internetowych i na styku Internetu i mediów. Warto tutaj wspomnieć np. Wirtualną Polskę czy projekt iTVP – pierwsza w Polsce platformę interaktywnych Live oraz VOD z ogólnopolskim systemem dystrybucji (pierwszy w Polsce CDN). Zajmowałem się także wprowadzaniem tuba.fm na nowe platformy – Smart TV, dekodery, telefony oraz opracowaniem i wdrożeniem aplikacji TOK.FM z monetyzacją dostępów do podcastów.


3. Antonina Grzelak i Natalia Kryger z notiOne

Tytuł: Growth Hacking Marketing, czyli jak zbudować silną markę bez budżetu?

Prelekcję poprowadzimy wspólnie. Obie odpowiadamy za kreatywną komunikację marki notiOne - mini lokalizatora, laureata kilku nagród marketingowych i technologicznych.

Antonina Grzelak
PR & Marketing Manager
Z marketingiem związana od kilkunastu lat, z notiOne - od samego początku istnienia projektu. Współtworzy strategie marketingowe, odpowiada za komunikację marki oraz relacje z mediami, influencerami, fanami i klientami. Pisze, rozmawia, słucha i… kreuje. W wolnych chwilach dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas niemal 20 lat spędzonych na scenie: prowadzi szkolenia z wystąpień publicznych, emisji głosu i psychologii biznesu. Prywatnie nałogowo uprawia turystykę kulinarną w najdziwniejszych zakątkach świata.

Natalia Kryger
Marketing Specialist
Marketingowy notininja. Ubiegłoroczna absolwentka komunikacji wizerunkowej, w branży marketingowej od 2 lat. W notiOne odpowiada m. in. za prowadzenie mediów społecznościowych, kreowanie grafik reklamowych, komunikację z użytkownikami, współtworzenie strategii. Wolne chwile poświęca na to, co lubi najbardziej - maluje, rysuje, tworzy.


WSTĘP WOLNY jak zawsze!

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę