Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Cykl webinarów trudne branże: Marketing w trudnych branżach czyli rola korniszona w komunikacji

Cykl webinarów trudne branże: Marketing w trudnych branżach czyli rola korniszona w komunikacji

reklama
📅 Data: środa, 10 lutego 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 20:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Tym razem porozmawiamy o szeroko pojętym marketingu dla trudnych branż.

📍 Gdzie? Na głównej stronie FB CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Trudne branże

🐾 Kto: Magdalena Urbaniak
Założycielka agencji marketingowej MaxTractor. Od ponad dekady wspiera firmy, osoby i organizacje w budowaniu silnej marki. Zna się na skutecznej komunikacji pomiędzy markami i odbiorcami. Wykładowczyni na takich uczelniach jak Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu czy WSEI w Krakowie. Prelegentka (m.in na konferencji TedX, Infoshare, I love Marketing). Autorka kursoksiążki "Agro Marketing - Skuteczna Strategia" oraz bloga Tractormania.pl i magdaurbaniak.com

🧡 O czym? Marketing w trudnych branżach czyli rola korniszona w efektywnej komunikacji
📖 Jakie branże są trudne i co to właściwie znaczy? Czy jest jeden klucz, którym możemy je rozpracować? Na pewno są konkretne rozwiązania, które sprawdzą się u Was. Opowiem o nich i podam przykłady. Bo czymże jest prezentacja bez studium przypadku? Otóż smutnym mopsem w dżdżysty dzień.

Zapraszamy!

----
► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: WhitePress COPY SHOP drukarnia cyfrowa, FreshMail, Newspoint, Prowly, HEVRE, Niebieski Lis, InfluencerTool, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing, Piekarnia Cukiernia Awiteks, IMM, Newspoint, Scena Supernova, Kwiaciarnia Krokusik, Movie On, A to dobre!., Księgarnia Karakter, Cowork Mrowisko, Księgarnia Karakter
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę