
Data: wtorek,
18 maja 2021

Godzina rozpoczęcia: 14:00

Miejsce:
💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
Bezpłatne zapisy 👉
link
🔹 Jakie korzyści może dać strategia analityczna Twojej firmie❓
🔹 Jak przekonać management do bycia data-driven❓
🔹 Od czego zacząć wprowadzanie projektów w świat analityki i jak uniknąć najczęstszych pułapek, w które wpadają firmy przechodzące ten proces❓
Na te i inne pytania odpowiemy podczas godzinnego spotkania z Pauliną Walkowiak.👩💼
Porozmawiamy o tym, dlaczego z analityki nie powinniśmy korzystać od fuckup’u do fuckup’u i czemu to źle, kiedy dane wspierają Twoje wnioski.
Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
📍 Jakie korzyści wynikają ze strategii analitycznej?
📍 Kiedy można powiedzieć, że organizacja jest data-driven?
📍 Kto powinien korzystać z danych?
📍 Od czego zacząć wdrażanie podejścia data-driven?
PROWADZĄCA
Paulina Walkowiak 👩💻
Long story short: CEO w cux.io, #mompreneur, analityk produktu, badacz.
Jedyna specjalistka od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Oprócz zarządzania produktem, wspiera firmy w budowaniu strategii analitycznej. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu
źródeł i odkrywaniu insightów.
Jej bootcamp, dotychczas, w trakcie 5 edycji ukończyli pracownicy takich firm jak m.in. Adobe, ING Bank Śląski, PayU, Santander i wiele innych.
Nie możesz uczestniczyć w webinarze? Nic straconego! Nagranie całego wydarzenia trafi na Twoją skrzynkę pocztową!📩
Bezpłatne zapisy 👉
link
[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]