Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Cykl Customer Service / Success Temat: Trudny klient - kim właściwie jest i jak sobie z nim poradzić

Cykl Customer Service / Success Temat: Trudny klient - kim właściwie jest i jak sobie z nim poradzić
📅 Data: poniedziałek, 10 maja 2021

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


Tym razem porozmawiamy o zadowoleniu klienta, opiece posprzedażowej, współpracy z klientem i szeroko pojętym customer experience / care / success.

📍 Gdzie? Na stronie głównej CRASH Mondays >> link

▶️ Temat przewodni spotkań 💡Customer Care / Success

🐾 Kto: Marta Orzechowska
Marta Orzechowska, head of customer success w 1000ideas W branży reklamowej od 5 lat. Od 4 zajmuję się obsługą klienta i zarządzaniem projektami, a od dwóch prowadzę zespół customer success w agencji 1000ideas. Uważam, że obsługa klienta to sztuka oparta na dobrej komunikacji, relacjach, merytorycznej wiedzy oraz kilku uniwersalnych zasadach, których każda osoba odpowiadająca za projekty czy kontakt z klientem powinna się trzymać.

🧡 O czym? Trudny klient - kim właściwie jest i jak sobie z nim radzić?
📖 Większość z nas na swojej ścieżce zawodowej spotkała chociaż raz trudnego klienta. Jednak co to właściwie znaczy? Czy da się współpracować z takim klientem i mieć więcej satysfakcji niż frustracji? Na te pytania odpowiem podczas naszego spotkania. Przeanalizuję na nim najpopularniejsze zachowania, które przypisujemy trudnym klientom, opowiem o rozwiązaniach które ułatwią współpracę obu stronom oraz o tym kiedy najlepszym rozwiązaniem jest rezygnacja ze zlecenia.

► Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga
⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu 😉
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Aleksandra Warzecha, Tomasz Palak, Marysia Mazurkiewicz, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: Freshmail, Prowly, Clickmeeting, WhitePress, RocketJobs, Wydawnictwo MT Biznes, DIMAQ, Cowork Mrowisko, Hevre, Centrum zarządzania światem, Jazz Club Akwarium, Muduko, Copyshop, Kwiaciarnia Krokusik, A to dobre!, Awiteks, Oplątani bluszczem, Wizualna Karolina, eventyiprezenty.pl, tomaszpalak.pl, Solutions rent, Beprint, Mikołaj Barbanell - BAY media, Movie On, Mgnienia Studio, Sylwia Starzec Photography

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
🤍 Adoptuj flaminga! ❤️