Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Timecode Akcja Animacja 2021 - zgłoszenia do konkursu

Timecode Akcja Animacja 2021 - zgłoszenia do konkursu

reklama
📅 Data: czwartek, 14 października 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 23:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
16 września ruszyła czwarta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnerów kreatywnych konkursu. W tym roku są nimi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, Opus B, PZL. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie konkursu: link

Potencjał wykorzystania animacji w komunikacji marketingowej jest bardzo duży. Taka forma świetnie sprawdza się zarówno w social mediach, jak i w telewizji. Dlatego agencje reklamowe i działy marketingu stale szukają zdolnych motion designerów. Nasz konkurs ma pomóc obu stronom spotkać się. Uczestnikami Timecode Akcja Animacja są kreatywni ludzie, którzy potrafią w zaskakujący i ciekawy sposób opowiedzieć krótką historię marki lub produktu, za pomocą ruchomych obrazków. Jako organizator, od 2017 roku łączymy marketerów, agencje reklamowe i zdolnych twórców. Dodatkowo chcemy, aby nasza inicjatywa miała też wymiar społeczny i po raz drugi organizujemy konkurs pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy tylko te marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. W tej edycji są to: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia. - powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Za każdą nadesłaną pracę, Timecode Film Production wraz z Fundacją LAS NA ZAWSZE, posadzi 1 m2 lasu. Organizacja ta wspiera ochronę środowiska naturalnego poprzez sadzenie drzew i krzewów bez stosowania substancji biobójczych. Jest to najprostsza forma działania, na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą: Andrzej Pągowski - Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski - Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska - Creative Director, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director, Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka - Creative Director/Experience Director, MELT, Anna Szkałuba - Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala - Art Director, PZL, Weronika Majchrzak - Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski - Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota - Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski - Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.
Pula nagród w konkursie wynosi 30 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Zwycięzców poznamy 16 listopada podczas gali finałowej.
Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Cintiq 16. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się 6x 2 000 zł oraz 6x tablet Wacom Intuos Pro S.
Start konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2021 wsparty jest spotem promocyjnym autorstwa Michała Leonczuka, laureata zeszłorocznej edycji.

Zgłoszenia i więcej informacji >> link
Zamknięcie przyjmowania prac: 14 października

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!