Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Po raz kolejny w centrum handlowym Blue City gości wyjątkowa atrakcja w postaci przestrzeni do robienia zdjęć i filmików do mediów społecznościowych. Wszyscy fani TikToka i Instagrama mogą z niej korzystać do 3 marca.
To kolejna odsłona Selfie Space w Blue City w wersji pop-up, czyli stanowisk rozstawionych przy fontannie na poziomie -1. Poprzednia edycja odbyła się na przełomie sierpnia i września 2021 roku. Wówczas wśród dostępnych scenografii znalazła się między innymi wanna wypełniona żółtymi, gumowymi kaczuszkami i nastrojowa kawiarnia. Rozmieszczenie stanowisk na dużej powierzchni pozwala na wykonywanie filmów i fotografii w zgodności z zasadą dystansu społecznego i unikania zgromadzeń.
- Staramy się organizować atrakcje, które przypadną do gustu młodszym gościom Centrum, chętnie korzystającym z mediów społecznościowych. Okazuje się jednak, że organizowane przez nas Selfie Space cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem również rodzin z dziećmi, dlatego ponownie powracamy z naszym pomysłem – mówi Krzysztof Sajnóg dyrektor marketingu Blue City.
Na fanów selfie czeka między innymi przestrzeń inspirowana popularną grą video, huśtawka na tle różowych skrzydeł z piór, box z wiosennymi kwiatami i basen z piłeczkami.
Wstęp podobnie jak w przypadku na innych wydarzeń organizowanych przez Blue City, jest bezpłatny.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Ochota lub w kategoriach:
dla dzieciwystawainne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie