Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

140. Czwartek Social Media w Warszawie - Influencer Marketing Edition

140. Czwartek Social Media w Warszawie - Influencer Marketing Edition
📅 Data: czwartek, 25 września 2025

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:30

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Stefana Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


⚡Czwartkowicze!⚡
Wracamy po wakacjach i to od razu z mocnym tematem influencer marketingu!

Program:
🎙️Edwin Zasada, Founder Influ.Studio
Temat: Grzechy influencer marketingu - agencja, klient, twórca - kto ma ich więcej?

🎙️Kamil Bolek, dyrektor ds. rozwoju w agencji Tears of Joy
Temat: Bzdury w influencer marketingu.
Bio Kamila: ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy.
PR-owiec, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc. etc.
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, ekonomii twórców i influencer marketingu.
Chętnie podzielę się również z Tobą! 🙂

🎙️Mikołaj Chałas, Partner w Kancelarii Prawnej J. Chałas i Wspólnicy Sp. k.
Temat: Od bikini do klasztoru – case study z prawa do wizerunku - co zrobić, gdy influencer zakazuje jego użycia?
Bio Mikołaja: Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w świadczeniu usług prawnych. Specjalizuję się w prawie cywilnym, prawie gospodarczym oraz prawie konkurencji. W ramach swojej praktyki współpracuje z agencjami reklamowymi, reklamodawcami oraz influencerami w ramach działań z zakresu social/influencer marketingu.

🎙️Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing w endorfina events i Hanna Gnatowska, Head of Communication w endorfina events
Temat: Cocooning: kiedy eventy stają się azylem.
Pokolenie Z szuka bliskości, komfortu i prawdziwych emocji. Porozmawiamy o tym, jak cocooning zmienia serce wydarzeń –
od narracji po doświadczenia. Jak tworzyć komunikację w digitalu z wykorzystaniem Influencer Marketingu i PR, by dotrzeć do Zetek i zostać usłyszanym, oraz jak budować storytelling offline, który wyciągnie ich z kokonu i sprawi, że naprawdę zechcą być częścią wydarzenia.
Natalia Kapuza, z branżą związana jest od 2013 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360, influencerskie, społeczne oraz projekty eventowe. Wcześniej kompetencje rozwijała w Stor9 jako senior creative manager oraz Imagine Nation, gdzie obejmowała stanowisko head of creative team. Współpracowała z polskimi oraz globalnymi brandami m.in. z sektorów lifestyle, beauty, FMCG, bankowości czy mobile.
Hanna Gnatowska, związana z endorfina events od 2021 roku, obecna jest w branży od 2018 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w obszarze PR lifestyle’owego i biznesowego. Kompetencje te wzmacniała w agencjach reklamowych i digitalowych, a także w firmach oferujących holistyczne podejście do PR-u modowego. Publikowała również w magazynach Marketer+ i Hiro.

🎙️Jarek Roszkowski, współzałożyciel i CEO Influ360
Temat: Planowanie kampanii płatnych z influencerami – podejście learning-by-doing.
Bio Jarka: Pierwszą część drogi zawodowej spędził w domach mediowych (planowanie kampanii reklamowych). Od 14 lat zajmuje się analizą danych z monitoringu mediów społecznościowych. W Influ360 specjalizuje się w analityce influencer marketingu. Dostarcza dane i analizy, które pomagają klientom uzyskać wyższy RoI z kampanii.
Prywatnie stara się być szczęśliwym człowiekiem dzięki codziennej praktyce filozofii vipassana.

Wejście za FREE, zapisy poprzez zapisanie się do wydarzenia tu na Facebooku lub na LinkedIn.
[wstęp darmowy dla osób, które klikną "wezmę udział" na stronie wydarzenia - link poniżej]

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa.
Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Pieski są mile widziane!

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia.
Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧