Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Debata: Contentowa hossa w Polsce – w co i jak inwestować, by grać na właściwe wzrosty?

Debata: Contentowa hossa w Polsce – w co i jak inwestować, by grać na właściwe wzrosty?

reklama
📅 Data: czwartek, 25 marca 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 12:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Na początku 2021 roku ukazał się przełomowy raport 2020 Content Marketing and Content Distribution: Current State and Perspectives przygotowany przez International Content Marketing Forum.
Przełomowy, ponieważ po raz pierwszy w tak szeroko zakrojonym badaniu (517 dyrektorów ds. marketingu reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa z dziewięciu europejskich krajów) padają bardzo konkretne wartości budżetów 💰, które pozwalają ocenić skalę działań content marketingowych.

👋🏼 Zapraszamy na debatę, podczas której to właśnie między innymi o tych liczbach będą rozmawiać zaproszeni przez nas goście.
🚨 BEZPŁATNA REJESTRACJA ► link

Na podstawie twardych danych, ale także zauważalnych przez branżę trendów, doświadczeni specjaliści spróbują pokazać, jak będzie wyglądał wzrost rynku 📈 content marketingu w Polsce.

W dyskusji wezmą udział:
👨🏻‍🏫 𝗣𝗶𝗼𝘁𝗿 𝗖𝗵𝗺𝗶𝗲𝗹𝗲𝘄𝘀𝗸𝗶 – 𝗛𝗲𝗮𝗱 𝗼𝗳 𝗣𝗿𝗲𝗺𝗶𝘂𝗺 𝗡𝗮𝘁𝗶𝘃𝗲 𝗔𝗱𝘃𝗲𝗿𝘁𝗶𝘀𝗶𝗻𝗴, 𝗣𝗼𝗹𝘀𝗸𝗮 𝗣𝗿𝗲𝘀𝘀
Od dwóch lat odpowiada w Polska Press za tworzenie przestrzeni biznesowej dla content marketingu w wydawnictwie, realizację kampanii i rozwój oferty Contentplus będącej kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w zakresie CM. Z rynkiem reklamy internetowej związany jestem od blisko 20 lat.
👩🏻‍🏫 𝗔𝗴𝗻𝗶𝗲𝘀𝘇𝗸𝗮 𝗚𝗮𝗷𝘇𝗹𝗲𝗿 – 𝗣𝗿𝗲𝘇𝗲𝘀 𝘇𝗮𝗿𝘇𝗮𝗱𝘂 𝗦𝘁𝗼𝘄𝗮𝗿𝘇𝘆𝘀𝘇𝗲𝗻𝗶𝗮 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁 𝗠𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗣𝗼𝗹𝘀𝗸𝗮, 𝗗𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗦𝘁𝗿𝗮𝘁𝗲𝗴𝘆 & 𝗗𝗲𝘃𝗲𝗹𝗼𝗽𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗗𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿 𝘄 𝗧𝗩𝗡 𝗗𝗶𝘀𝗰𝗼𝘃𝗲𝗿𝘆
Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital.
W poprzednich latch pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar.
👨🏻‍🏫 𝗠𝗶𝗰𝗵𝗮ł 𝗚𝗿𝘇𝗲𝗯𝘆𝗸 – 𝗛𝗲𝗮𝗱 𝗼𝗳 𝗣𝗥 & 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁 𝗠𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘄 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁𝗛𝗼𝘂𝘀𝗲
Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych.
👨🏻‍🏫 𝗧𝗼𝗺𝗮𝘀𝘇 𝗪𝗶𝗹𝗲𝗻𝘀𝗸𝗶 – 𝗖𝗘𝗢 𝗶𝗦𝗹𝗮𝘆.𝗧𝗲𝗰𝗵, 𝗦𝘇𝗲𝗳 𝗚𝗿𝘂𝗽𝘆 𝗥𝗼𝗯𝗼𝗰𝘇𝗲𝗷 𝗜𝗔𝗕 𝗕𝗮𝗱𝗮𝗻𝗶𝗮 𝗜𝗔𝗕
Członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz członek badawczej grupy roboczej w IAB. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom.
Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym.
👨🏻‍🏫 𝗝𝗮𝗻 𝗖𝗵𝗲𝗰𝗵ł𝗮𝗰𝘇 – 𝗗𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗠𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲𝗿 𝗔𝘀𝘁𝗿𝗮𝗭𝗲𝗻𝗲𝗰𝗮 𝗣𝗵𝗮𝗿𝗺𝗮 𝗣𝗼𝗹𝗮𝗻𝗱
Od ponad 12 lat zajmuję się profesjonalnie marketingiem internetowym. Początkowo w ramach biura reklamy Grupy Wirtualna Polska (obecnie Wirtualna Polska Holding SA). Wraz z zespołem Akcji Specjalnych WP zrealizował kilkadziesiąt niestandardowych kampanii reklamowych, które w znaczymy stopniu opierały się o tworzenie dedykowanego “branded content” m.in. dla takich marek jak NIKE, Suzuki, Mastercard, Lind czy Skoda.
W kolejnych latach związał się z branżą farmaceutyczną realizując setki projektów dla leków OTC, wyrobów medycznych oraz specjalistycznych kampanii do HCP (Health Care Practitioners). Obecnie pełni role Digital Managera dla AstraZeneca.
👨🏻‍🏫 𝗚𝗿𝘇𝗲𝗴𝗼𝗿𝘇 𝗠𝗶ł𝗸𝗼𝘄𝘀𝗸𝗶 – 𝗖𝗘𝗢 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁𝗛𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗿𝗮𝘇 𝗿𝗲𝗱𝗮𝗸𝘁𝗼𝗿 𝗻𝗮𝗰𝘇𝗲𝗹𝗻𝘆 𝘄 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟𝗣𝗥𝗘𝗦𝗦.𝗽𝗹
Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”. CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl.
W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.
Grzegorz poprowadzi debatę.

🚨 BEZPŁATNA REJESTRACJA ► link

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę